önskelista

Hade tänkt att släng in några bilder också, men datorn vill inte vara på min sida just nu, så ni får bra en tråkig önskelista.
Men kan NI fatta att det inte alls är långt kvar till jul? Gud, så man längtar! Jag brukar tycka att två månader är väldigt nära jul och nu när det är mindre dagar kvar så.. ja jag vet inte, men man kan säga att jag längtar i alla fall.

Mina klädönskemål:
* skinnbyxor - svarta
* blus - naturfärger (kanske svart..)
* skjorta - vit
* t-shirt - enkel - vit
* kavaj - röd
* skinnshorts

Smyckeönskemål:
* ring - silver färg brons guld
* halsband (kort) brons guld

Accessoar-önskemål:
* mobilväska (ingen vanlig, utan nästan som en "väska")
* skinnhandskar
* ett par boot - grova
* tub halsduk

Mina favoritmönster är:
* leopard
* annat mönster..

Jag föredrar följande material:
* sammet
* transparent
* stickat

Mina favorit färger är:
* beige
* vit
* röd
* svart
* naturfärger

Favorit affärer är:
* h&m
* bikbok
* weekday
* topshop

Annat:
*systemkamera
* böcker
* pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0