I'M BACK

Nu har jag äntligen kommit hem! Jag har haft det jätte bra - sol och bad varje dag. 40 45 grader i solen och i vattnet hälften så bra. Bilder har jag också tagit, så många kommer det att bli :D
Jag hoppas verkligen att ni också har haft det bra?! 'Har hört att vädret varit sådär, så nu får jag hoppas att vädret kan bättra sig lite så man kan bättra på solbrännan lite!

Men nu ska jag äta lite frukost och svara på så många kommentarer jag hinner. Annars får ni ha en bra dag - Så kommer bilderna om en liten stund!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow, Behöver du verkligen bättra din solbränna. Jag menar 40-45 grader. Då har vi det bättre här. med 20+



XD

2010-08-04 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0