Uttråkad... Kom och hjälp mig!

Hallo!
Hur har ni det? För om jag ska vara ärligt, så måste ni det också. Jag har det så himla tråkigt här hemma att jag nästa dörr! Är det fint väder ute? Nej! Har pappa tid att ta en sväng med cykeln? nej! Kan någon köra mig till överby? Nej! Är alla mina kompisar upptagna med annat? Ja!
Så här sitter jag och har ingenting att göra! Kan inte bara telefonen ringa, så att jag kan få göra något?! Men nä, sån tur har jag inte idag...
Det enda jag kan göra är att ta fram one tree hill serierna och bara glo igenom alla 6 säsonger och hoppas att det kommer blir lite roligare. 

- håll tummarna för mig!! 


Kommentarer
Postat av: Sagha

kolla in och se vem som vann veckans blogg;)

2010-08-08 @ 16:29:00
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, stackars dig jenny, men nu är jag hemma XD

Kram<333

2010-08-08 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0