NI HAR FRÅGAT, JAG HAR SVAREN!

Hur gammal är du? Jag är 13 år!

Vad för musik gillar du? Jaa, jag gillar att lyssan till all musik typ. Lady gaga, The fray, Kesha, Jordin Sparks, Train.

Vad vill du ha för jobba i framtiden? Jag har ju några år kvar att bestäma mig på. Men jag älskar att baka, laga mat. Så något med mat skulle vara skoj. Som t.ex att öppna ett eget cafe!

Varför började du blogga? Jag tror det var att jag hade börjat läsa bloggar och så fick jag reda på att syrran hade en blogg. Och då ville jag ockå prova på hur det var. Så när jag var hemma hos henne, hjälpte hon mig att fixa en blogg.

Följer du några bloggar? i så fall, vilken är bäst? Ja, jag följer några bloggar. Jag kan inte säga vilken som är bäst, för alla bloggar jag följer tycker jag är så himla bra!

Favorit plagg just nu?? Just nu älskar jag verkligen mina jeans shorts, som kommer från Lindex. Dem är verkligen så sköna. Dem är inte för långa eller för korta - alltså helt perfekt! Men jag älskar också min kofta få H&M väldigt mycket.

Vad ska en blogg innehålla? Jag tycker att i en blogg ska det finnas bilder, kanske lite mode och lite om sitt liv. För om jag läser blogg som inte har några bilder, tröttnar jag väldigt enkelt på den. Text är ju bara en tråkig text. Men om man har bilder någon gång ibland, så ger det inlägget lite mer liv och då kan det bli att mer personer vill läsa det. Och mode tycker jag är så skoj att läsa om, att jag tycker det nästa är ett måste för mig!! Och om man berättar om sig själv ibland, kan bloggen bli lite mer personlig. 

Hobby? Jag brukar tränar Handboll 2 gånger i veckan. Annars gillar jag att vara med kompisar, baka, shoppa och bara vara hemma och mysa!

vilken/vilka är din favoritaffär? Jag brukar oftast handla i alla affärer. Men dem affärer jag gillar att handla mest i är H&M och BikBok.


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; men nu vet du (: testa det, super kul!



kram - Julia

2010-07-12 @ 15:43:44
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv: tack! det är samma för mig, älskar också monki men tyävrr så har vi inte den butiken här där jag bor, så det är bara när jag är i en annan stad jag kan fara dit ;)

2010-07-12 @ 16:59:39
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: jenny

<33

2010-07-12 @ 19:29:12
URL: http://jennyslifestyle.blogg.se/jag
Postat av: malin

Wow!!

shit JENNY du har ju veeeeeeeerkligen lyckats så stort med den här bloggen!

// m.j

2010-07-19 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0