THE TWILIGHT SAGA ECLIPSE




- VAD JAG TYCKTE OM DEN!

1. Hur var det första intrycket av filmen?
Jag tyckte det var så himla bra!  MYCKET BRA!

2. Redan i början av filmen så får man träffa nya karaktärer? Vad tyckte du om det? Jag tyckte det var jätte bra och så var en ny karaktärer och han gjorde det jätte bra + så var han ganska söt.... 

3. Var de nya karaktärerna vad du hade väntat dig eller vart du besviken på någon av dem? Nee... det tror jag inte. Alla hade gjort ett väldigt bra jobb :)

4. Efter New Moon så byttes Rachelle Lefevre (Victoria) mot Bryce Dallas Howard, vilken av dem tyckte ni gjorde det bästa jobbet som Victoria? LIKA. Båda två spelade bra, men det var ändå som om de spelade två olika personer. I New moon när B.D spelade Victoria, så var hon inte lika... jaa vad ska säga? ...dem har samma röda hår, men har två olika ansikten... Och så ser R.L lite läskigare utt, än vad B.D gjorde. Så på ett sätt så tycker jag att R.L spelade Victoria lite bättre.  

5. Vad tyckte du om att mindre karaktärer fick lyftas fram? Väldigt skoj att lära känna personer som inte har sån stor huvudroll i filmen.

6. Vilken karaktär såg du mest framemot att få se mer av?
Både Victoria & Jasper! Och det tyckte jag att man fick göra...

7. Önskar du att man hade valt någon annan att lyfta fram? Ehh... vet inte riktigt, gillade ju allt i filmen. Men kanske någon i the cullens eller någon i Quileute-stammen.

8. Hur var kyssen mellan Jacob & Bella? Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Har inte läst boken på länge, men jag tror det var nästan som den. Jacob kysser Bella för att han ber henne och det är bra på sitt sätt, så kyssen var helt okej... Men gillar mest när det handlar om Bella och Edward.

9. Vad tyckte du om förlovningsscenen?
Åhhh den den scene var sååååå vacker. När han går ner på knä.. Kan ju inte berätta så mycket för er som inte har sätt filmen... men kärlek fanns där!!

10. Nu när du har sett Eclipse, vad ser du mest framemot i Breaking Dawn? Bröllopet, Renesmee, smekmånaden, dem sista scenerna och såklart ALLTTTT!! ♥

11. Vad var det bästa/sämsta med Eclipse (filmen)? ALLT var verkligen så bra. Den enda grejen var att dem hoppade från scen till scen. Men ALLT annta var så bra, så man kan liksom inte kritisera filmen. Älskade verkligen händelsen i börja på ängen, förlovningen och jaa... ALLT VAR VERKLIGEN BRA!!  ♥

14. Saknar du något i filmen? Nej, inte vad jag kan komma på..
 
15. Vem var favoriten i Eclipse (karaktärerna)?
  Såklart Bella, men det finns ju en kille hon gillar som kommer strax där på! ♥

16. Kommer du se filmen igen (på bio)?
JAA! Hoppas verkligen kunna se den igen med familjen i helgen, men annars så får det bli nästa vecka någon dag!!
 
17. Vad blir ditt betyg för Eclipse?
EEEEE/EEEEE

18.
 vilken är favorit filmen av Twilight, New Moon & Eclipse? ECLIPSE SÅKLART!!!

19. Ta ut några bilder du gillar från filmen:









♥♥♥


Psst!! Frågorna har jag fått här ifrån:
http://linneaamandawikman.blogg.se/2010/july/have-you-seen-the-twilight-saga-eclipse.html


Kommentarer
Postat av: Sara

åhhh, jag såg den nu ikväll och den var gudomligt bra!

2010-07-02 @ 01:15:46
URL: http://senseofsara.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Okej, det är lungt.. men det är fortfarande min lista du har tagit! Länka annars vill jag att du tar bort den eller gör en egen!

Hade bra!

2010-07-02 @ 13:59:22
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du får jättegärna ha samma svar, det bryr jag mig inte om! Jag vill bara att du ska länka Listan, jag har jobbat jättemycket med den! Men det är helt ok att tycka samma! :)

2010-07-02 @ 14:04:31
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Thank you! Trevlig helg!

2010-07-02 @ 15:20:46
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0