BILDER FRÅN LISEBERG.

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 


Okej, här kommer några bilder från liseberg och jag är ledsen att det inte blev så många, men jag hade inte så mycket tid att ta några bilder.
Bilderna kommer från lisebergsbanan och när jag och Line sitter och äter på burger king.Vi åkte balder, kanonen, kållerado, hanghai, lisebergsbanan, slänggungorna, jukebox, flumeride och uppswinget. Vi hade också tänkt att gå gasten, men hann inte riktigt med det :P


Det finns ju väldigt mycket saker som vi inte hann åka, men man ska ju alltid åka dem saker man tycker är roligast.
Vissa saker åkte vi fler gånger än 1 gång. Som kållerado åkte vi fyra gånger i rad och jag blev ganska blött, medans Line gömde sig under sin regnjacka :)


Nu ska jag gå ut lite igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0