SWEET AND A LITTLE ROCK

OM MIG!

Vad heter du?
Jenny Fredrika Lilja
Kallas för?
Lilja
När är du född?
1997 – 5 januari
Vart bor du?
Sverige ..
Höger eller vänsterhänt?
Höger.
Längd?
158-159
Skostorlek?
37-38.
Hårfärg?
Blond: ljust
Fräknar?
ja
Önskar du att du bodde någon annanstans?
USA eller LA– men annars NEJ!
Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vill öppna ett eget café.

Beskriv din stil med 3 ord?
Egen, sött och lite rockig
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, BikBok, Monki ...
Vad är din favorit i sommar?
Jeansshorts, Ballerina & T-shirt
Högklackat eller lågklackat?
Olika, det beror på klädsen.
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Har nästan alltid gillat mode, men intresset kommer från mina systrar.
Favoritplagg just nu?
Mina ÄLSKADE Jeansshorts + min Ballerina
Favoritaccessoarer?
????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0