SOMMARLISTA - KOPIERA OCH SVARA!


1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Trots att jag att jag och familjen åker mycket på semester. Så är mitt favoritställe.... på en båt, ute i havs. tycker det är så himmla mysigt!   

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Jag ligger helst på stranden och läser en bra bok. Men jag kan bli så lätt rastlös, så då måste man ta en simtur.  

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Kött, spelar ingen roll vad för sort - gillar vad om helst. Plus så är sparris väldigt gott! 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- I sommar blir det 3 veckor i Italien med familjen. Men ska också hitta på roliga saker här i sverige.  

5. Dina bästa sommarfärger?
- Krämvit, vit, ljusgrå, ljusa färger + visa färgglada färger.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- svenska naturen och klä hela familjen i likadana träningsdressar på campingen, bonnbränna, alltid klaga på vädret(!) hur det än ser ut.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
-Jag är typ fortfarande ett bara, men jag har väldigt många BRA sommarminnen. Men en av dem var när hela familjen åkte till Egypten. Vi hade det väldigt skönt :)

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet. Helt klart, så vackert och så fint att snorkla i (som jag älskar att göra!)

9. Vad väljer du i glassbaren?
-Det beror på vad som fins?! blåbär eller jordgubbssmak tycker jag är väldigt gott! 

10. Vart går din drömsemester?
- Jag älskar att åka till Italien (som jag ska göra i sommar), men det som skulle vara roligt, är att man fick åka med ett par vänner ditt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0