I'M SOOO HAPPY!







IDAG. I förmiddags spelade jag två matcher och det gick riktigt bra. Vi vann båda matcherna. Den första matchen spelade vi mot Kungälv och då vann vi med 8 - 3 och sen spelade vi mot Vårgårda och då vann vi med 24 - 1 och det var jätte roligt. Men dom var inte så bra, så på ett sätt var det inte jätte skoj till motspelarna...   
Och så gjorde jag mål i andra matchen, som inte händer så ofta. 

NU. Just nu sitter jag och kollar på "Top model Kanada" och det känns som om jag ska somna när som helst :P Men om man går upp kl 06.20 i tre dagar, så är man värda att ta en tidig tupplur... 
Men har saknat solen i helgen - så vart är den, Vart är värmen? Det är ju faktiskt snart Juli och det hänger regn moln på himmelen som snart vill bryta ut!

Bilderna är från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Syster Johanna

Va bra att ni vann och att du gjorde mål!!! Va skoj!



Sitter också och kollar på Top Model Kanada nu hihi =)

2010-06-20 @ 14:20:45
Postat av: Jenny

Svar Johanna: haha :P gillar mest den brunhåriga kort håriga tjejen. <3

2010-06-20 @ 14:23:41
URL: http://jennyslifestyle.blogg.se/jag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0