Filmer i sommar 2010

Snacka om att det kommer bra filmer i vår/sommar. Här kommer några bra filmer, som ni kanske vill se: 


 12 maj - Robin Hood
Genre: Action
Skådespelare: Russel Crowe och Cate Blanchett m.fl.
Min åsikt: Filmen har redan kommit ut, men den här filmen skulle jag gärna vilja se. När jag såg förstsåg vem  som skulle spela Robin Hood, blev jag lite tveksam. Men filmen verkar bra om man tittar på trailern. 

19 maj - Prince of Persia: The Sands of time
Genre: Äventyr
Skådespelare: Jake Gyllenhaal, Ben Kingsley, Gemma Arterton m.fl.
Min åsikt: Den är inte riktigt min smak, me skulle vara roligt att se den.

27 maj - Sen and the City 2
Genre: Komedi
Skådespelare: Sarah Jessica Parker, Kristin Davis, Kim Cattrall, Cynthia Nixon m.fl.
Min åsikt: Det här är ju en av sommarens höjdpunkter. Men för mig är det inte absolut att se när den kommer ut.

30 juni - The Twilight Saga: Eclipse
Genre: Fantasy, Drama, Romantik
Skådespelare: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner m.fl.
Min åsikt: Ännu en av sommarens höjdpunkter enligt mig. Den här ska jag absolut se på bio!


7 juli - Shrek: Nu och Föralltid

Genre: Komedi, Familj, Animerat
Originalröster: Cameron Diaz, Antonio Banderas, Mike Myers m.fl.
Min åsikt: Min första tanke var att det verkligen inte behövs en till Shrek-film. Finns redan tre. Dom är ju roliga så tycker man om dom är den nog värd att se. Men värd att betala för på bio tror jag inte.

14 juli - Knight and Day
Genre: Komedi, Action
Skådespelare: Cameron Diaz, Tom Cruise, Paul Dano m.fl.
Min åsikt: Personligen tycker jag det är kul att Cameron inte spelar en mammaroll som hon gjort i sina senaste filmer. Tycker om henne bättre i komedier som man är van att se henne. Tror helt klart att den kan vara sevärd.


28 juli - Trollkarlens Lärling
Genre: Action, Äventyr
Skådespelare: Nicholas Cage, Alfred Molina, Jay Baruchel m.fl.
Min åsikt: Den här lockar inte heller. Skulle inte betala för att se den på bio. Det är inte en film i min smak efter att ha läst beskrivningen.

27 augusti - Toy Story 3
Genre: Familj, Animerat
Originalröster: Tim Allen, Joan Cusack, Tom Hanks m.fl.
Min åsikt: Har alldrig gillat dem här filmerna, så den här kommer jag nog inte se ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0