Just nu vill jag ha...


Klänning - H&M. Färgerna är så sköna ochdem sticker ut lite. väldigt skön strandklänning.

     
Sadal - Skopunkten. Skulle passa så bra till klänningar, shorts... vil verkligen ha lite högre sandaler!

      

 Halsband - Nelly.com. Stor halsband passar till så mycket och jag vill gärna ha ett.


Solglasögon - Gina Tricot, Asos. Har bara ett par svarta solglasögon, så jag behöver ett par till och här är två par, som jag gillar.


Klänning - Vero Moda. Här är en till klänning, fast den här passar bättre till kalas, fest eller om man ska gå på
resturang. Väldigt snygg !! 


Fem saker jag vill ha! Hoppas verkligen att få köpa några av dem här sakerna. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0