Fredag

Då är det helg igen då! Veckan har gått otroligt fort. Ska snart laga till lite middag. Och sen ska jag mysa framför en film tror jag.  
Idag har jag varit i skolan och dagen har varit sådär.. har haft ont huvudet och så har dagen varit en av dem trögaste dagarna i veckan. 

Men här kommer en liten rolig sak: jag har inte kunnat göra så fina inbakad fläta på mig själv, men i fredags (förra veckan) lärde jag mig det. Så jag har haft inbakad fläta i luggen, hela håret och en på snedden. Så när jag har kommit till skolan har någon av mina kopisar sakt "åhh samma frisyr som igår, det ser nästan ut som har glömt att göra en ny" eller "hon har en ny frisyr i håret!" 

Men nu blir det Middag!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0