Denna dag blev perfekt även om den tog slut

Så nu är jag tillbaka och har haft det riktigt skönt. Runt elva tiden gick jag, brorsan och syrran på bio. Vi såg "Sammys äventyr 3D" och den var rolig, en riktig 3D film. Efter det blev det en sväng till Kungsmässan och där fyndade jag ett par byxor och ett halsband från bikbok och ett annat halsband från h&m. Sen åkte vi hem och fixade ihop varsin hamburgare :)
Sen kl tre kom mamma och vi åkte vidare till Ikea, för att handla saker till mitt nya rum.

Hur har eran dag varit?

(bilder från dagen kommer imorgon)

Kommentarer
Postat av: Ellen Lagerqvist

åå, du måste ta kort på ditt rum när det är klart;D <3<3

2010-11-05 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0