hela dagen är så kort men ändå för lång ..

ja, nu är lovet över och skolveckan ligger framför mig. Men det ska faktiskt bli ganska skoj och helgen är bäst!
Idag ska jag till trollhättan en sväng, kolla in lite nya affärer som har kommit, ska bli jätte roligt. Kanske handlar man något?! 
Sen på lördagen ska man på fest till Cajsa och måste säga att det var längesen sist, det ska bli så kul!

Hur ser eran vecka ut?

Uppdate: idag fick man stanna hemma istället. känner mig hängig och har sån huvudvärk, men får hoppas der går över sen. nu ska jag få i mig lite frukost och sen vila framför en film, innan jag grejer med lite skolarbete. Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Men! nu träffar ju inte jag dig på en vecka igen, Kommer att sakna dig,

PUSS

2010-11-08 @ 10:33:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta vilken bild du tycker är snyggast, svartvit eller färg? :D

2010-11-08 @ 11:00:21
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0