Inget är för bra

jag vill ha något som inte verkar finnas.
men hur ska jag säga det till dem om jag väl hittar det?
det är ju bara en liten sak men ändå en stor sak för dem.
skulle ni eller jag tåla av att veta sanningen bakom allt?
eller är det helt okej för dem att inte veta..
för jag vet att sanningen kommer vara spännande, roligt och helt fantastiskt.  

så stannar ni eller flyr ni iväg?
det är tydligt att allt har förändras, all går åt olika håll.
jag förstår hur sånt kan hända, men kan inte förstå hur det kunder hända oss
varför har det blivit som alla är i olika världar? 
Kanske tröttnade vi på att spela eller så tog tiden bara slut..
så vi får försöka att göra det bästa vi kan och se fall planen räcker till,
men stanna kvar och låt det vi har flyga iväg, högt iväg
- för vi måste försöka hålla ihop, även om sanningen är ett slag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0