Dem andra sex frågorna

Hur ser ditt naturliga hår ut? Hårtyp alltså, lockigt, rakt, vågigt o.s.v...
Haha, alltså mitt hår kan se olika till dag till dag. Varje dag. När jag var liten hade jag spikrakt hår, men nu under åren har jag börjat fått lockigare/vågigt. Men vissa dagar kan håret vara lite rakare än vanligt, så eftersom jag oftast har lockigt/vågigt hår, så är nog det mitt naturliga hår. Lockigt är mitt liv... kram

Vad har du för hårfärg just nu? Har du nån gång färgat/tonat/slingat ditt hår?
Just nu har jag mellan brunt, men på onsdag kommer jag bara vara brunett. Så ja, jag har färgat håret förut. Har både slingat håret, färgat och tonat håret. Älskar verkligen att hitta på nya saker med det. Så nu ska jag vara brunett ett tag, igen!      

Vart får du din inspiration ifrån?? :)
Min inspiration kommer från folk på stan, kompisar och från mina underbara systrar.   Kopierar inte direkt av, utan jag gör det till en stil som jag gillar. Men jag har sådana här stunder då jag inte vet vad jag ska ha på mig och tycker att allt man har på sig och att man bara vill ha nya kläder. Men min inspiration kommer från många saker och mode är är ett ämne jag älskar :)   

Sminkar du dig?
Ja, det klart. Men jag sminkar mig inte så mycket, bara att få lite färg i ansiktet och mascara räcker bra för mig, i alla fall i skolan. Men när det är fest eller kalas som gäller, så är det lite mer smink som gäller.  

Vad har du för ögonfärg & tycker du att den är fin?
Jag tror min ögon färg är grön/bruna och jag gillar dem väldigt mycket. Ett minus är att jag har glasögon och det trivs jag inte i så mycket. Men snart ska jag skaffa linser och det är ett STORT plus!!    

första bloggen du kollar in när du startat datorn?
Jag är medlem på bloglovin, så har ganska många bloggar jag följer. Men det är alltid någon av dem :)
Är det en lista ni skulle vilja se, lite blogg insperation? 

Kommentarer
Postat av: esmeralda

TACK TACK! :)

2010-10-17 @ 20:57:23
URL: http://ndotter.se
Postat av: jenny och sara

hej, fin blogg !

allt bra ? :)

2010-10-18 @ 15:19:15
URL: http://ttvaflugoriensmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0