Ganska söt tjej.



Hade tänkt att lägga in ett videolägg, men datorn ville inte ge med sig. Så det inlägget kommer att tycka upp någon
annan dag, menmen.. just nu sitter jag i alla fall och väntar på att mamma och pappa sak komma hem med det goda käket (thai), efter som jag är J*kligt hungrig och det hade ni också säkert varit om hade kunnat lagga mat som jag!

Ikväll ska jag inte hitta på så mycket, kanske dra jag ner till stan med några kompisar och ser någon bra film eller så får det bli mys här hemma. Vi hörs imorgon! Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: jag redigerar bilderna med penslarna i photoshop för den effekten :)

2010-10-02 @ 13:08:36
URL: http://melissablogg.se
Postat av: malin

Trevligt, trevligt! Vad skulle ni se? =D

2010-10-02 @ 16:08:01
Postat av: Johanna

Jättesöt tjej =P



Puss puss <3

2010-10-02 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0