FOUR DAYS

Ledsen att det har varit dålig uppdatering den senaste tiden. Men har inte varit hemma och så har inte tiden räckt till. Antingen har det varit tränning, eller läxor/skola, läger eller också har man varit förtrött. 
I onsdags var jag i Göteborg och handlade "lite" kläder (bildr kmr sen) och idag/igår har jag varit på klassläger.
Vilket har varit ganska skoj, men hatar verkligen att sova i tält. Specielt i ett tre manna tält och man är fyra personer. Ett plus är att det har varit jätte kallt i natt och då vill man hälst att det ska vara varmt  - och det blev det ju.
Men annars har det varit helt ok. Och i helgen ska jag på handbolls cup i Göteborg och då kommer det också vara dåligt uppdaterat, men det får ni tåla.

Nu ska jag fixa lite mat och sen blir det en skön dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0